نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فوری: "پوگبا به باشگاه اسکاتلندی پاتریک تیستل پیوست"

فوری: "پوگبا به باشگاه اسکاتلندی پاتریک تیستل پیوست"

پوگبا با قراردای یکساله به تیم پاتریک تیستل ملحق شد. همچنین گزینه ای در قرارداد او وجود دارد که می تواند به مدت یک سال دیگر با این باشگاه اسکاتلندی تمدید کند.

اما این پوگبا الماس سیاه یوونتوس نیست بلکه برادر او این ماتیاس پوگبا است!

ماتیاس که فصل پیش در باشگاه انگلیسی کراولی تاون بازی می کرد، در 17 بازی برای این تیم دو گل به ثمر رساند.

در توئیتر باشگاه تیستل نوشته شده است: "خوش آمد گویی گرم به خرید جدید ماتیاس پوگبا "

ماتیاس که تیم جدیدش دوشنبه هفته آینده با سلتیک روبه رو خواهد شد، در این باره به خبرنگاران گفت:

" من فکر می کنم که بهترین خوش آمدگویی را در طول دوران حرفه ای فوتبالی خود تجربه کردم. نمی توانم برای اولین بازی برای این تیم صبر کنم، می خواهم با تمام وجود بازی کنم. منتظر این بازی بزرگ هستیم و امیدوارم نتیجه ی خوبی در برابر این تیم کسب کنیم."

"من تقریباً تمام تابستان منتظر پیشنهادی بودم. پس از این همه مدت که در خانه سپری کردم، اولین پیشنهاد را از پاتریک تیستل دریافت کردم، پس از آن بود که به خودم گفتم: بیا انجامش بدیم! می خوام دوباره رو به جلو حرکت کنم."

"برادارنم بعضی مواقع به اینجا می آیند تا بازی های من را از نزدیک تماشا کنند، اگر آن ها وقت اضافه داشته باشند قطعاً به اینجا خواهند آمد."

"بازی کردن پل در کنار من ؟ او برای این لیگ بسیار گرانقیمت است. در حال حاضر هیچ باشگاهی نمی تواند مبلغ واقعی او را پرداخت کند و من فکر می کنم آوردن او به اینجا ایده ی خوبی نباشد."

" صاقانه بگویم که او به هیچ باشگاهی نخواهد رفت. او بازیکن یوونتوس است. پل به این باشگاه علاقه دارد و از بودن در ایتالیا لذت می برد."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: